TRANSPORT GRATUIT IN FUNCTIE DE VALOAREA COMENZII

Nume pentru magazinele de parfumuri: vedeți sfaturi pentru a vă defini propriul Brand

A avea o afacere nu este atât de simplu pe cât pare. Pe lângă multă birocrație, trebuie să vă confruntați și cu provocările zilnice. Dar, odată ce strategia privind modul în care trebuie să vă lucrați brandul pe piață este bine definită, multe lucruri decurg în mod natural. În acest articol, veți vedea sfaturi pentru numele magazinelor de parfumuri, ceea ce va fi o problemă mai puțin de rezolvat. Așa că continuați să citiți pentru a nu pierde nimic.

Esențe

Numele pentru parfumerie este un element al planificării afacerii dumneavoastră care trebuie să fie bine executat. Un nume bun adaugă valoare mărcii în mod natural. Poate că vă întrebați despre numele celebrelor mărci care folosesc prenumele, dar trebuie să știți că aceasta este o practică folosită de sute de ani pentru a denumi serviciile și produsele după numele creatorilor lor. Este, de asemenea, utilizat în domeniul științific.

Atât din motive de vanitate, cât și de onoare și mândrie, companiile de origine europeană sau asiatică au folosit mai ales blazoane și numele lor de familie pentru a adăuga valoare familiei. Casele sau castelele celebre care erau sinonime cu gloria, faima și mândria.

Această idee de nume propriu se aplică mai mult produsului în sine, cum ar fi parfumurile Dior și Armani, de exemplu. Magazinele care lucrează cu propriile mărci și parfumuri, cu o gamă mai largă, folosesc nume mai comerciale. O Boticário este un exemplu incredibil de brand puternic care nu este asociat unui nume propriu.

Numele magazinelor de parfumuri nu trebuie să fie asociate cu ceva sau cu cineva. Din poziția pe care o aveți pe piață, numele respectiv va căpăta relevanță.

Sfat: numele unui produs devine o referință în timp datorită poziționării mărcii pe piață, calității oferite și frecvenței în mass-media. Vedeți câteva exemple de mărci cu nume care nu au legătură cu nimeni, dar care sunt de referință:

  • Natura – Potrivit chiar Google, în cazul în care doriți să căutați mai târziu, este numele unei companii braziliene de cosmetice care a avut ca scop, încă de la nume, să aducă un înțeles pentru clientul său de natură, echilibru și sănătate. Nu este neapărat numele fondatorului companiei sau al orașului din care provine.
  • Avon – Numele acestei mărci gringa a fost influențat de orașul în care s-a născut celebrul dramaturg și scriitor englez William Shakespeare. Orașul Stratford-upon-avon.
  • Jequiti – Una dintre mărcile grupului Silvio Santos și-a ales numele de la copacul jequitibá. Acest nume provine din limba tupi și înseamnă “uriașul pădurii”. Acest lucru se datorează faptului că jequitibá este unul dintre cei mai mari copaci din lume.
  • Boticário – Înțelesul lui Boticário este farmaceutic. În variabila sa, boutique, înseamnă magazin, farmacie. Acesta este un exemplu excelent de resemantizare, adică de schimbare a valorii și a sensului unui cuvânt. Marca a devenit acceptată din punct de vedere cultural ca furnizor de produse cosmetice de calitate, ușor accesibile. Vechiul sens nu mai este nici măcar amintit.
  • Miros de apă – Deja acest nume de cosmetică, care este și unul celebru, folosește evidența tacită. Parfumurile și coloniile sunt în mod necesar ape parfumate. Ape parfumate. Astăzi, datorită campaniilor realizate pentru a aduce valoare brandului, acest nume capătă și el mai multă greutate și mai multă forță pe piața cosmeticelor.

Printre atâtea alte mărci care apar în fiecare zi acolo, acestea nu sunt întotdeauna asociate cu produsul servit, cu numele fondatorului sau cu ceva înrudit. Numele magazinelor de parfumuri pot fi o alegere evidentă, așa cum face marca Água de cheiro. Poate fi, de asemenea, un nume semnificativ, cum ar fi Natura. Indiferent de numele pe care îl alegeți, măreția și forța sa vor veni din poziționarea sa pe piață.

Numele și prenumele

A avea sfaturi despre numele parfumeriilor și a te baza pe modul în care brandurile celebre și-au ales numele este o modalitate simplă și ușoară de a înțelege procesul de creație. Există cerințe de bază pe care ar trebui să le puteți îndeplini pentru a avea un nume solid. Așadar, iată un ghid rapid despre cum să alegi numele pentru parfumerie.

Concept

Dintre denumirile de parfumerii pe care le-ați ales, vreuna dintre ele transmite ideea dorită despre produsul dumneavoastră? Trebuie să explici în mod excesiv semnificația brandului tău? Dacă da, atunci nu este încă acolo. Puteți face mai mult. Doar dacă nu este lipsit de sens.

Sonorizare

Brandul tău, atunci când este rostit, sună bine? Este plăcut atunci când auzi pe cineva spunând-o? Oare citirea lui într-un articol de presă sau auzirea într-o reclamă la radio sau televiziune generează carismă? Ușor de retinut?

Toate aceste aspecte contează. Persoanele care aleg nume pentru parfumerii, restaurante sau orice alt tip de servicii sunt supuse memoriei clientului în momentul în care are nevoie de ele. Nume bun, amintire garantată.

Impactant

Numele lui marchează prezența? Le dă un aer de nostalgie celor care o ascultă. De exemplu, unele mărci, chiar dacă cineva nu le cunoaște, dau totuși senzația că le-a auzit undeva sau cândva. Aceste nume sunt asociate astfel din cauza sunetului lor. La fel ca un cântec nou care sună de parcă l-ai mai auzit o dată sau ca atunci când întâlnești pe cineva pentru prima dată și ai sentimentul că îl cunoști deja.

Single

Evitați să folosiți nume similare cu mărci celebre. Acest lucru nu adaugă valoare la a ta, ci doar generează ibope pentru celălalt care era deja cunoscut. În plus, lipsa de originalitate va fi ideea pentru care marca va fi cunoscută.

După aceste sfaturi, denumirile pentru parfumerii vor fi mai ușor de definit. Și nu numai nume pentru parfumerii, ci și nume pentru orice afacere din orice domeniu pe care doriți să o deschideți. Ideea este aceeași. Conceptul, calea va fi întotdeauna aceeași. Dar nu este o regulă. Numele proprii funcționează și ele, dar necesită mai multă atenție în ceea ce privește marketingul.

Bine. Faceți câteva cercetări cu prietenii și familia dumneavoastră. Vorbiți cu voce tare și încercați să auziți numele afacerii dumneavoastră. Denumirile pentru parfumerii tind să fie mai simple, asociind cuvântul parfum cu un substantiv propriu, comun, abstract sau chiar adjectival. Realizați combinația ideală și testați-o în funcție de cerințe. Numele artiștilor sunt făcute și cu aceste perspective.

Ce nume ați ales pentru afacerea sau produsul dumneavoastră? Aveți vreun alt sfat pe care să-l împărtășiți? Ați comparat cerințele de care are nevoie un nume pentru a fi considerat puternic? Lăsați un comentariu. Împărtășiți experiența dvs. cu alți cititori. Cereți-le părerea și acceptați sfaturile care se potrivesc cel mai bine afacerii dumneavoastră. Denumirile pentru parfumerii sau pentru orice alt tip de afacere au trecut deja prin această etapă. Nu este întotdeauna o sarcină ușoară sau evidentă.

Articole similare:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ePardoseli - Amenajari Premium. Design interior.