Livrarea comenzilor

Dupa ce ai inregistrat comanda, poti urmari statusul acesteia din contul tau de client, in sectiunea “Comenzi”.

 

Modificare sau anulare comanda

Posibilitatea anularii unei comenzi sau livrari este disponibila in contul tau de client, sectiunea „Comenzi”. In cazul in care anularea nu mai este posibila din cont, daca te-ai razgandit si nu mai vrei un produs din comanda, vrei alt produs decat cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poti anunta telefonic. Colegii nostri de la Suport 24/7 vor face tot posibilul sa iti modifice sau anuleze comanda.

Livrarea produselor de dimensiuni normale vandute de Epardoseli:

Taxa de livrare se va aplica si va fi vizibila in cos inclusiv pentru comenzile care contin si produse aflate in promotie cu transport gratuit. Pentru produsele vandute de Epardoseli de dimensiuni mari, taxa de livrare se aplica in functie de volumul produselor din comanda, indiferent de valoarea comenzii, si difera de la o categorie la alta.

Livrarea este gratuita pentru comenzile cu valoare mai mare de 1799,99 lei, cu exceptia comenzilor care contin si produse aflate in promotie cu transport gratuit. In cazul in care o comanda contine produse vandute si livrate de Epardoseli si un card cadou, valoarea totala rezultata fiind de minimum 1799,99 lei, transportul gratuit nu se aplica. Mai exact, produsele vandute si livrate de Epardoseli din comanda respectiva trebuie sa fie de cel putin 1799,99 lei, astfel incat sa beneficieze de transport gratuit.

Taxa de livrare pentru comenzile care contin produse vandute si livrate de Epardoseli este calculata in functie de de distanta si greutate. Pentru livrarile comenzilor efectuate in Bucuresti, a caror valoare este sub 1799,99 lei, si greutatea minima 10 kg se aplica o taxa de 150 lei daca este facuta in regim propriu.

Ridicare din showroom

Livrarea in showroom este gratuita pentru toate comenzile plasate direct in showroom, precum si pentru comenzile plasate online sau prin call center.

Daca ai ales ridicare din showroom si, la momentul plasarii comenzii, toate produsele sunt disponibile pentru ridicare, nu ai costuri suplimentare pentru plata la livrare/ridicare din showroom. Daca produsele nu sunt pe stoc in showroom-ul nostru cand ai inregistrat comanda, te vom anunta prin e-mail sau SMS cand acestea vor ajunge in showroom ca sa le ridici. Din momentul in care au ajuns, produsele sunt pastrate in showroom timp de 5 zile (cu tot cu ziua in care primesti notificarea de ridicare).

La ridicarea din showroom, produsele din categoriile elactrice (Ex. aspiratoare, masini de slefuit, etc.), vor fi testate pentru a li se constata functionalitatea. In cazul in care Cumparatorul refuza testarea, se va considera ca produsul este predat functional, fara nicio zgarietura si cu ecranul intact. De asemenea, Cumparatorul va fi rugat sa semneze un document care atesta refuzul verificarii produsului.

Orice solicitare de retur pentru produsele cumparate din categoriile Televizoare, Telefoane, Laptopuri, care au fost ridicate din showroom-urile Epardoseli si pentru care Cumparatorul a refuzat testarea, va fi primita doar in conditiile prevazute in certificatul de garantie.

Pentru ridicarea din showroom fac exceptie electrocasnice mari sau produsele voluminoase.

Modalitati de livrare pentru produsele vandute de partenerii Epardoseli Marketplace

Anumite produse din site sunt vandute de catre partenerii nostri din Marketplace. Aceste produse sunt livrate direct de catre partener, prin curier rapid, sau firme gargo catre client. Conditiile de livrare sunt afisate pe pagina partenerului – o poti accesa apasand pe numele acestuia, afisat in pagina produsului.

Daca intr-o comanda ai atat produse Epardoseli , cat si produse vandute de un partener Marketplace, acestea vor fi livrate separat – produsele Epardoseli vor fi livrate de catre unul dintre curierii cu care avem contract, iar produsele partenerului vor fi livrate de catre curierul cu care lucreaza acesta.

Produsele partenerilor Marketplace nu pot fi livrate in showroom-ul Epardoseli si nici nu pot fi ridicate de la sediul partenerului.

Termenele de livrare

Daca ai ales o alta modalitate de plata – card online, ordin de plata, plata in rate – termenul de livrare se poate modifica in functie de inregistrarea platii.

*La receptionarea/ridicarea comenzilor achitate (Ordin de plata, card online, rate, etc.) este obligatorie prezentarea unor documente:

– Pentru persoane fizice: actul de identitate

– Pentru persoane juridice: actul de identitate si imputernicire din partea firmei.

Epardoseli
Logo
Shopping cart