TRANSPORT GRATUIT IN FUNCTIE DE VALOAREA COMENZII

Livrarea comenzilor

Dupa ce ai inregistrat comanda, poti urmari statusul acesteia din contul tau de client, in sectiunea “Comenzi”.

Modificare sau anulare comanda

Posibilitatea anularii unei comenzi sau livrari este disponibila in contul tau de client, sectiunea „Comenzi”. In cazul in care anularea nu mai este posibila din cont, daca te-ai razgandit si nu mai vrei un produs din comanda, vrei alt produs decat cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poti anunta telefonic. Colegii nostri de la Comenzi Online vor face tot posibilul sa iti modifice sau anuleze comanda.

Livrarea produselor de dimensiuni normale vandute de Epardoseli:

Taxa de livrare se va aplica si va fi vizibila in cos inclusiv pentru comenzile care contin si produse aflate in promotie cu transport gratuit. Pentru produsele vandute de Epardoseli de dimensiuni mari, taxa de livrare se aplica in functie de volumul produselor din comanda, indiferent de valoarea comenzii, si difera de la o categorie la alta.

Livrarea este gratuita pentru anumite comenzi in functie de valoarea acestora, cu exceptia comenzilor care contin si produse aflate in promotie cu transport gratuit. In cazul in care o comanda contine produse vandute si livrate de Epardoseli si un card cadou, nu se mai aplica transport gratuit.

Taxa de livrare pentru comenzile care contin produse vandute si livrate de Epardoseli este calculata in functie de de distanta si greutate. Pentru livrarile comenzilor efectuate in Bucuresti, a caror valoare este sub 8.500 lei, se aplica in general un cost minim de transport de 450 lei. Anumite comenzi pot fi exceptate de la acest tarif.

Ridicare din depozit

Livrarea din depozit este gratuita pentru toate comenzile.

Daca ai ales ridicare din depozit si, la momentul plasării comenzii, toate produsele sunt disponibile pentru ridicare, nu ai costuri suplimentare pentru livrare/ridicare. Daca produsele nu sunt pe stoc cand ai inregistrat comanda, te vom anunta prin e-mail, whatsapp sau SMS cand acestea vor ajunge in depozit ca sa le ridici. Din momentul in care au ajuns, produsele sunt rezervate timp de 5 zile (cu tot cu ziua in care primesti notificarea de ridicare).

La ridicarea din depozit, produsele din categoriile electrice (Ex. aspiratoare, masini de slefuit, etc.), vor fi testate pentru a li se constata functionalitatea. In cazul in care Cumparatorul refuza testarea, se va considera ca produsul este predat functional. De asemenea, Cumparatorul poate fi rugat sa semneze un document care atesta refuzul verificarii produsului.

Modalitati de livrare pentru produsele vandute de partenerii Epardoseli.

Anumite produse din site sunt vandute de catre partenerii nostri. Aceste produse sunt livrate direct de catre partener, prin curier rapid, sau firme gargo catre client.

Daca intr-o comanda ai atat produse Epardoseli , cat si produse vandute de un partener, acestea pot fi livrate separat – produsele Epardoseli vor fi livrate de catre unul dintre curierii cu care avem contract, iar produsele partenerului vor fi livrate de catre curierul cu care lucreaza acesta.

Produsele partenerilor Epardoseli nu pot fi ridicate de la sediul partenerului.

Termenele de livrare

Termenul de livrare pentru o comanda este in general specificat pe documentul de confirmare a comenzii (factura proforma). Va rugam sa verificati cu atentie comanda (factura proforma) in momentul emiterii acesteia!