Showroom: EPARDOSELI RETAIL

str. Sabinelor Nr. 117 Bucuresti

Program: Luni-Vineri: 10:00 – 18:00
Sambata: 10:00-15:00

Departament Vanzari

Telefon: 021 316 3168 Mobil: 0733 964 076

Departament Livrari

Telefon: 021 316 3168 Mobil: 0738 647 722

Intrebari frecvente

Citiți mai jos înainte de a ne trimite un mesaj.

Care sunt taxele de livrare pentru comenzile de plasate?

Factura emisa va contine taxa de transport mentionata separat fata de valoarea produselor. Aceste costuri nu se aplica in cazul in care clientul decide preluarea produselor de la sediul nostru. Pentru comenzi in valoare de minim 1.500 lei cu TVA, transportul este gratuit pentru Bucuresti si Ilfov si 3000 Ron in restul localitatilor de pe teritoriul Romaniei. Livrarea produselor se face pana la adresa specificata in comanda. Pentru manipularea produselor (descacare si ridicare pe etaj, se percepe un tarif unic de 120 lei cu TVA).

Ce metode de plată sunt acceptate în Magazinul Online?

– Plata prin virament bancar (ordin de plata)

La sfarsitul procesului de comanda vom trimite o factura proforma. Produsele solicitate vor fi livrate, la adresa precizata in comanda, doar in urma efectuarii platii si confirmarii acesteia prin trimiterea copiei OP-ului sau foii de varsamant prin email la oferta@epardoseli.ro sau prin fax la numarul +4021.316.316.8

– Plata online cu cardul

La plasarea comenzii online, poti alege plata cu card bancar emis sub sigla Visa si/sau MasterCard (inclusiv Maestro) prin intermediul procesatorului de plati online LibraPay, de la Libra Internet Banking. Avantajele acestei modalitati de plata sunt: decontare rapida (a doua zi), sistem antifrauda bancar in timp real, fara comision pentru platitor, etc.

– Plata in numerar la livrarea produselor

Produsele vor fi livrate la adresa precizata urmand ca plata sa se faca la curier cu numerar.

Atentie: din cauza faptului ca anumite produse sunt foarte voluminoase si trebuiesc transportate in regim paletat cu firme de tip cargo, acestea neavand servicii de incasare la livrare, suntem nevoiti ca pentru acest tip de produse sa nu putem acorda serviciul de plata cu numerar la livrare. Aceste pot fi achizitionate cu plata prin OP sau cu plata cu cardul in showroom.

– Plata folosind cardul in showroom-ul nostru

La ridicarea produselor de la sediul ePardoseli, se poate plati cu card bancar emis sub sigla Visa si MasterCard (inclusiv Maestro) prin intermediul terminalului POS existent.

Cât timp va dura livrarea?

Estimarea noastra privind livrarea, se bazeaza pe cativa factori foarte importanti: intervalul orar la care a fost plasata comanda, disponibilitatea produselor comandate, interdependenta produselor comandate (ex: unul sau mai multe produse din aceeasi comanda, pot fi disponibile sau indisponibile) si distanta pana la adresa de destinatie. Toate aceste aspecte vor fi aduse la cunostinta de catre reprezentantii nostri in timp util cumparatorului.

Cât de sigură este cumpărăturile din Magazinul Online? Datele mele sunt protejate?

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestora, compania Epardoseli Retail are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati.

Clientii pot verifica gratuit, printr-o cerere scrisa, datata, semnata si expediata la adresa: Strada Sabinelor nr. 117 Parter & Demisol, Bucuresti, Sector 5, in atentia Epardoseli Retail SRL, daca datele personale sunt sau nu procesate. De asemenea, clientii Companiei pot interveni asupra datelor personale prin aceleasi mijloace descrise anterior, pentru: rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma Legii pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, in special a datelor incomplete sau inexacte, transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma Legii pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.

Ce se întâmplă exact după plasarea comenzii?

Comanda plasata va fi automat inregistrata in sistemul nostru. In urma inregistrarii, veti fi contactat in maxim 24h de catre un reprezentant de vanzari, care va verifica impreuna cu dumneavoastra daca datele personale introduse sunt complete si corecte. Dupa verificarea acestor date, se trec in revista produsele comandate si vi se va aduce la cunostinta data de livrare a acestora, cat si costul de livrare (daca este cazul). La finalizarea acestui proces, comanda dumneavoastra intra pe fluxul de livrare, urmand a ajunge la dumneavoastra in timpul estimat si comunicat de reprezentantul de vanzari.

Orice comanda plasata pe ePardoseli.ro beneficiaza de transport pe intreg teritoriul Romaniei, indiferent de modalitatea de plata aleasa. Produsul dumneavoastra va intra in procesul de livrare, imediat dupa confirmarea comenzii.

Cat timp sunt rezervate produsele comandate?

Produsele pentru care este necesar un termen de asteptare cuprins intre 5 si 40 zile, vor fi rezervate in depozitul ePardoseli doar in urma achitarii unui avans de minim 50% din valoarea acestora. In cazul in care dupa cele 30 de zile stadiul lucrarilor de amenajare nu a ajuns la faza de instalare a produselor comandate, ePardoseli va depozita si pastra gratuit produsele din comanda dumneavoastra, pentru inca 14 zile. Pentru pastrarea comenzii dumneavoastra pe o perioada mai mare (incepand cu a 15-a zi), se va percepe un tarif de 5 RON fara TVA / zi de depozitare.

Cum returnez un produs?

Orice produs aflat in stoc poate fi returnat in termenul legal. Conditiile pentru retur sunt:

  1. Accesand sectiunea Termeni si conditii, se va descarca si completa Formularul de Reclamatie. Acesta va fi trimis pe adresa reclamatii@epardoseli.ro, impreuna cu urmatoarele documente: facturile de achizitie, factura sau documentul de transport si minim 4 poze relevante, din care sa se constate in mod clar, motivul solicitarii pentru returnare.
  2. Solicitarea de retur va fi analizata de noi, iar in urma aprobarii acesteia, se poate face returul.
  3. Pentru a returna unul sau mai multe produse, acestea trebuie sa fie ambalate in ambalajul original, iar ambalajul trebuie sa fie intact.
  4. Transportul returului, pana la depozitul ePardoseli va fi suportat de client

Produsele care nu se regasesc pe stocul nostru si fac obiectul unor comenzi speciale, nu pot fi returnate decat in cazul in care acestea prezinta defecte de fabricatie.

In cat timp primesc banii inapoi pentru returul efectuat?

In urma acceptarii returului de catre noi, suma va fi returnata catre dumneavaostra intr-un termen cuprins intre 5 si 30 de zile calendaristice.

Trimite un Email