Nume pentru magazinele de parfumuri: vedeti sfaturi pentru a va defini propriul Brand

A avea o afacere nu este atat de simplu pe cat pare. Pe langa multa birocratie, trebuie sa va confruntati si cu provocarile zilnice. Dar, odata ce strategia privind modul in care trebuie sa va lucrati brandul pe piata este bine definita, multe lucruri decurg in mod natural. In acest articol, veti vedea sfaturi pentru numele magazinelor de parfumuri, ceea ce va fi o problema mai putin de rezolvat. Asa ca continuati sa cititi pentru a nu pierde nimic.

Esente

Nume pentru magazinele de parfumuri: vedeți sfaturi pentru a vă defini propriul brand

Numele pentru parfumerie este un element al planificarii afacerii dumneavoastra care trebuie sa fie bine executat. Un nume bun adauga valoare marcii in mod natural. Poate ca va intrebati despre numele celebrelor marci care folosesc prenumele, dar trebuie sa stiti ca aceasta este o practica folosita de sute de ani pentru a denumi serviciile si produsele dupa numele creatorilor lor. Este, de asemenea, utilizat in domeniul stiintific.

Atat din motive de vanitate, cat si de onoare si mandrie, companiile de origine europeana sau asiatica au folosit mai ales blazoane si numele lor de familie pentru a adauga valoare familiei. Casele sau castelele celebre care erau sinonime cu gloria, faima si mandria.

Aceasta idee de nume propriu se aplica mai mult produsului in sine, cum ar fi parfumurile Dior si Armani, de exemplu. Magazinele care lucreaza cu propriile marci si parfumuri, cu o gama mai larga, folosesc nume mai comerciale. O Boticário este un exemplu incredibil de brand puternic care nu este asociat unui nume propriu.

Numele magazinelor de parfumuri nu trebuie sa fie asociate cu ceva sau cu cineva. Din pozitia pe care o aveti pe piata, numele respectiv va capata relevanta.

Sfat: numele unui produs devine o referinta in timp datorita pozitionarii marcii pe piata, calitatii oferite si frecventei in mass-media. Vedeti cateva exemple de marci cu nume care nu au legatura cu nimeni, dar care sunt de referinta:

  • Natura – Potrivit chiar Google, in cazul in care doriti sa cautati mai tarziu, este numele unei companii braziliene de cosmetice care a avut ca scop, inca de la nume, sa aduca un inteles pentru clientul sau de natura, echilibru si sanatate. Nu este neaparat numele fondatorului companiei sau al orasului din care provine.
  • Avon – Numele acestei marci gringa a fost influentat de orasul in care s-a nascut celebrul dramaturg si scriitor englez William Shakespeare. Orasul Stratford-upon-avon.
  • Jequiti – Una dintre marcile grupului Silvio Santos si-a ales numele de la copacul jequitibá. Acest nume provine din limba tupi si inseamna “uriasul padurii”. Acest lucru se datoreaza faptului ca jequitibá este unul dintre cei mai mari copaci din lume.
  • Boticário – Intelesul lui Boticário este farmaceutic. In variabila sa, boutique, inseamna magazin, farmacie. Acesta este un exemplu excelent de resemantizare, adica de schimbare a valorii si a sensului unui cuvant. Marca a devenit acceptata din punct de vedere cultural ca furnizor de produse cosmetice de calitate, usor accesibile. Vechiul sens nu mai este nici macar amintit.
  • Miros de apa – Deja acest nume de cosmetica, care este si unul celebru, foloseste evidenta tacita. Parfumurile si coloniile sunt in mod necesar ape parfumate. Ape parfumate. Astazi, datorita campaniilor realizate pentru a aduce valoare brandului, acest nume capata si el mai multa greutate si mai multa forta pe piata cosmeticelor.

Printre atatea alte marci care apar in fiecare zi acolo, acestea nu sunt intotdeauna asociate cu produsul servit, cu numele fondatorului sau cu ceva inrudit. Numele magazinelor de parfumuri pot fi o alegere evidenta, asa cum face marca Água de cheiro. Poate fi, de asemenea, un nume semnificativ, cum ar fi Natura. Indiferent de numele pe care il alegeti, maretia si forta sa vor veni din pozitionarea sa pe piata.

Numele si prenumele

Nume pentru magazinele de parfumuri: vedeți sfaturi pentru a vă defini propriul brand

A avea sfaturi despre numele parfumeriilor si a te baza pe modul in care brandurile celebre si-au ales numele este o modalitate simpla si usoara de a intelege procesul de creatie. Exista cerinte de baza pe care ar trebui sa le puteti indeplini pentru a avea un nume solid. Asadar, iata un ghid rapid despre cum sa alegi numele pentru parfumerie.

Concept

Dintre denumirile de parfumerii pe care le-ati ales, vreuna dintre ele transmite ideea dorita despre produsul dumneavoastra? Trebuie sa explici in mod excesiv semnificatia brandului tau? Daca da, atunci nu este inca acolo. Puteti face mai mult. Doar daca nu este lipsit de sens.

Sonorizare

Brandul tau, atunci cand este rostit, suna bine? Este placut atunci cand auzi pe cineva spunand-o? Oare citirea lui intr-un articol de presa sau auzirea intr-o reclama la radio sau televiziune genereaza carisma? Usor de retinut?

Toate aceste aspecte conteaza. Persoanele care aleg nume pentru parfumerii, restaurante sau orice alt tip de servicii sunt supuse memoriei clientului in momentul in care are nevoie de ele. Nume bun, amintire garantata.

Impactant

Numele lui marcheaza prezenta? Le da un aer de nostalgie celor care o asculta. De exemplu, unele marci, chiar daca cineva nu le cunoaste, dau totusi senzatia ca le-a auzit undeva sau candva. Aceste nume sunt asociate astfel din cauza sunetului lor. La fel ca un cantec nou care suna de parca l-ai mai auzit o data sau ca atunci cand intalnesti pe cineva pentru prima data si ai sentimentul ca il cunosti deja.

Single

Evitati sa folositi nume similare cu marci celebre. Acest lucru nu adauga valoare la a ta, ci doar genereaza ibope pentru celalalt care era deja cunoscut. In plus, lipsa de originalitate va fi ideea pentru care marca va fi cunoscuta.

Dupa aceste sfaturi, denumirile pentru parfumerii vor fi mai usor de definit. Și nu numai nume pentru parfumerii, ci si nume pentru orice afacere din orice domeniu pe care doriti sa o deschideti. Ideea este aceeasi. Conceptul, calea va fi intotdeauna aceeasi. Dar nu este o regula. Numele proprii functioneaza si ele, dar necesita mai multa atentie in ceea ce priveste marketingul.

Bine. Faceti cateva cercetari cu prietenii si familia dumneavoastra. Vorbiti cu voce tare si incercati sa auziti numele afacerii dumneavoastra. Denumirile pentru parfumerii tind sa fie mai simple, asociind cuvantul parfum cu un substantiv propriu, comun, abstract sau chiar adjectival. Realizati combinatia ideala si testati-o in functie de cerinte. Numele artistilor sunt facute si cu aceste perspective.

Ce nume ati ales pentru afacerea sau produsul dumneavoastra? Aveti vreun alt sfat pe care sa-l impartasiti? Ati comparat cerintele de care are nevoie un nume pentru a fi considerat puternic? Lasati un comentariu. Impartasiti experienta dvs. cu alti cititori. Cereti-le parerea si acceptati sfaturile care se potrivesc cel mai bine afacerii dumneavoastra. Denumirile pentru parfumerii sau pentru orice alt tip de afacere au trecut deja prin aceasta etapa. Nu este intotdeauna o sarcina usoara sau evidenta.

Nici un comentariu

Lasa un raspuns

Epardoseli
Logo
Shopping cart