Vanzari: (021) 316-3168 | Livrari: 0738 647 722 | Montaje: 0738 851 716

Parchet stratificat Polarwood Ash Ricotta Matt Loc 3S

Adaugă la lista de dorinteAdăugat la lista dorințelorRemoved from wishlist 0
Adaugă pentru a compara
Adauga o recenzie

177.57 lei mp

Disponibil la comanda

Vanzator:  Epardoseli
0 din 5
SKU: 3031318164095120
Produsul va fi livrat în 1-2 săptămâni
  Ai un proiect mare? Cere o oferta!
Parchet stratificat Polarwood Ash Ricotta Matt Loc 3S
Parchet stratificat Polarwood Ash Ricotta Matt Loc 3S

177.57 lei mp

Descriere

Parchetul stratificat de frasin alb Ash Ricotta Matt Loc 3S de la Polarwood este cel mai in trend decor in acest moment, fibra accentuata a lemnului combinata cu finisajul deschis fiind o reusita totala. Multi dintre designerii de interior il prefera pentru ca pretul este unul foarte bun, iar efectul generat de folosirea lui in amenajare este unul foarte puternic.

In cazul parchetului produs de Polarwood Karelia, cele trei straturi sunt dispuse in felul urmator : Stratul 1 lemn nobil, de grosime 3.5 mm finisat cu lac semilucios tratat UV in 5 straturi, fie cu ulei. Stratul 2 pin nordic cu grosime de 8mm Stratul 3 – pin nordic cu grosime 2.5mm Motivul alegerii pinului nordic este datorat densitatii cu aproape 20% mai mari fata de un conifer din zonele sudice sau centrale ale Europei. Aceasta caracteristica este datorata diferentelor de temperatura si umiditate intre sezonul cald si cel rece, fapt ce ofera pinului nordic o crestere mai lenta, lemnului lui dobandind o densitate si duritate mai ridicata. Densitatea mai ridicata ofera lemnului si o stabilitate dimensionala mult mai buna.

In cazul alegerii tipului de montaj al parchetului trebuie sa luam in calcul faptul ca transferul termic in cazul unui parchet lipit este de 2,5 ori mai bun decat in cazul parchetului instalat flotant.

Prin lipire transferul termic se realizeaza mult mai bine decat in cazul montajului flotant, unde intre sapa si parchet apare un strat de material izolator si o perna de aer ce are rol de bariera termica.

In timpul montajului umiditatea relativa din incapere sa nu depaseasca 65%, temperatura sapei si cea ambientala sa fie in jurul valorii de 18 oC.

Montajul parchetului se va face dupa ce, in prealabil, timp de o saptamana parchetul si materialele necesare au fost aclimatizate in locatia respectiva.

Nu se utilizeaza adeziv acrilic . Se recomanda utilizarea unui adeziv monocomponent silanic, datorita elasticitatii sale sporite, acesta preluand o parte din tensiumile ce apar atat la nivelul sapei, cat si al parchetului.

Dupa montaj, temperatura trebuie mentinuta intre 15 si 20 oC timp de doua zile dupa care, ulterior, poate fi ridicata gradual pana la cota optima.

Nu trebuiesc utilizate produsele de curatat pe baza de amoniac, surfactati, produse pe baza de ceara, decoloranti, sapunuri cu ulei, abrazive sau materiale acide precum otetul. Mare parte din aceste produse pot matui sau modifica aspectul finisajului parchetului.

Nu trebuiesc utilizate produsele de curatat pe baza de amoniac, surfactati, produse pe baza de ceara, decoloranti, sapunuri cu ulei, abrazive sau materiale acide precum otetul. Mare parte din aceste produse pot matui sau modifica aspectul finisajului parchetului.

Utilizati produse de curatat profesionale, alese in functie de tipul de finisaj al parchetului. Karelia Upofloor recomanda produsele de intretinere Bona, deoarece materialele de finisaj utilizate la producerea parchetului sunt furnizate de acest producator.

Documentatie


Informații suplimentare

Specificație: Parchet stratificat Polarwood Ash Ricotta Matt Loc 3S

Colectie
Culoare
Dimensiuni
Esenta lemn
Finisaj
Format Lamela
Grosime
Grosime strat uzura parchet
Incalzire pardoseala
Ambalaj
Recomandare
Suprafata
Dimensions
Weight8 kg

Politica Livrare

Politica Livrarii

Comanda plasata va fi automat inregistrata in sistemul nostru. In urma inregistrarii, veti fi contactat in maxim 24h de catre un reprezentant de vanzari, care va verifica impreuna cu dumneavoastra daca datele personale introduse sunt complete si corecte. Dupa verificarea acestor date, se trec in revista produsele comandate si vi se va aduce la cunostinta data de livrare a acestora, cat si costul de livrare (daca este cazul). La finalizarea acestui proces, comanda dumneavoastra intra pe fluxul de livrare, urmand a ajunge la dumneavoastra in timpul estimat si comunicat de reprezentantul de vanzari.
Orice comanda plasata pe ePardoseli.ro beneficiaza de transport pe intreg teritoriul Romaniei, indiferent de modalitatea de plata aleasa. Produsul dumneavoastra va intra in procesul de livrare, imediat dupa confirmarea comenzii.
Pentru produsele vandute de ePardoseli.ro, taxa de livrare se aplica in functie de volumul sau greutatea produselor din comanda, indiferent de valoarea comenzii, si difera de la o categorie la alta. Taxa de livrare se va aplica si va fi vizibila in cos inclusiv pentru comenzile care contin si produse aflate in promotie cu transport gratuit.
Pe langa taxa volumetrica, produselor li se adauga taxele de livrare pe regiune si pe zona, care variaza in functie de zona geografica. Livrarea este gratuita pentru comenzile cu valoare mai mare de 3000 lei in Bucuresti si Judetul Ilfov si 4500 lei in celelalte judete.
Termenele de livrare se refera la comenzile pe care ai ales sa le platesti ramburs/ numerar.
Daca ai ales o alta modalitate de plata – online, ordin de plata, – termenul de livrare se poate modifica in functie de inregistrarea platii.

*La receptionarea/ridicarea comenzilor achitate (Ordin de plata, card online, etc.) este obligatorie prezentarea unor documente:
– Pentru persoane fizice: actul de identitate
– Pentru persoane juridice: actul de identitate si imputernicire din partea firmei.

Politica de anulare / returnare / schimb

Pentru a returna produse te rugam sa urmezi pasii de mai jos:

1. Citeste termenii si conditiile aflate mai jos in care se pot returna produsele
2. Completeaza formularul de retur din dreapta si astepta sa fii contactat de colegii nostri

3. Daca ai primit confirmarea ca indeplinesti conditiile de retur te rugam sa trimiti produsele prin intermediul unei firme de curierat fara ramburs la adresa indicata de colegii nostri in raspuns.

4. Noteaza pe scrisoarea de transport (AWB) numarul comenzii de forma (RETUR comanda #XXXX) iar apoi trimite-ne numarul de AWB si firma de curierat cu care ai trimis produsele la adresa de email oferta@epardoseli.ro.  Coletele care nu au trecut pe AWB numarul cererii de retur, cele de care nu am fost instiintati ca au fost trimise si cele cu cu ramburs (sistem de expediere conform caruia destinatarul este obligat, la primire, sa achite expeditorului contravaloarea aferenta) nu vor fi receptionate!

5. Dupa ce produsele au ajuns la noi si au fost verificate vei fi contactat/a privind desfasurarea si finalizarea acestei proceduri.

6. In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta returul produselor si contituirea contravalorii acestora ca avans marfa pentru comenzi viitoare sau de a nu da curs solicitarii de retur.

7. Te rugam sa verifici integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primesti de la curier in prezenta curierului si sa ceri intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

8. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

* Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat

De retinut!

In cazurile in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse. De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

Suma aferenta returului se ramburseaza intr-un cont bancar valid (in lei) deschis pe numele titularului de factura.

Modificarea datelor de facturare de pe persoana fizica pe persoana juridica se poate solicita in termen de maxim 48 h de la intrarea in posesie a produselor. Termenul de solutionare este de pana la 30 zile lucratoare. Se pot modifica doar facturile care au chitanta eliberata de catre firma de curierat pe persoana juridica. Facturile eliberate la sediu nu se modifica.

Daca produsele de returnat au fost insotite de eventuale bonusuri, trebuie returnate si acestea. Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate. .

Nu se va accepta returul produselor deteriorate sau cu urme de folosire.

Intrebari

Intrebari general

Momentan nu sunt intrebari

Epardoseli
Compare items
  • Total (0)
Comparatie
0