Intrebari si raspunsuri

Intrebari si raspunsuri

Comanda plasata va fi automat inregistrata in sistemul nostru. In urma inregistrarii, veti fi contactat in maxim 24h de catre un reprezentant de vanzari, care va verifica impreuna cu dumneavoastra daca datele personale introduse sunt complete si corecte. Dupa verificarea acestor date, se trec in revista produsele comandate si vi se va aduce la cunostinta data de livrare a acestora, cat si costul de livrare (daca este cazul). La finalizarea acestui proces, comanda dumneavoastra intra pe fluxul de livrare, urmand a ajunge la dumneavoastra in timpul estimat si comunicat de reprezentantul de vanzari.

  • Comenzile vor fi inregistrate la orice ora si vor fi preluate in ordinea inregistrarii
  • Rezervarea comenzii se face in mod automat si imediat la inregistrarea acesteia
  • Beneficiati de confortul locuintei dumneavoastra, fara a mai fi necesara vizita la showroom

Produsele pentru care este necesar un termen de asteptare cuprins intre 5 si 40 zile, vor fi rezervate in depozitul ePardoseli doar in urma achitarii unui avans de minim 50% din valoarea acestora. In cazul in care dupa cele 30 de zile stadiul lucrarilor de amenajare nu a ajuns la faza de instalare a produselor comandate, ePardoseli va depozita si pastra gratuit produsele din comanda dumneavoastra, pentru inca 14 zile. Pentru pastrarea comenzii dumneavoastra pe o perioada mai mare (incepand cu a 15-a zi), se va percepe un tarif de 5 RON fara TVA / zi de depozitare.

Ulterior plasarii comenzii, in termen de maxim 24 de ore, veti fi contactat de un reprezentant ePardoseli, care va estima timpul de tranzit necesar comenzii dumneavoastra, respectiv data la care veti intra in posesia produselor comandate. Pentru produsele care se regasesc in stoc, si livrarea se face prin curier rapid (FAN Curier sau Urgent Curier), livrarea se face in termen de 2 zile de la plasarea comenzii.

Orice produs aflat in stoc poate fi returnat in termenul legal. Conditiile pentru retur sunt:

  1. Accesand sectiunea Termeni si conditii, se va descarca si completa Formularul de Reclamatie. Acesta va fi trimis pe adresa reclamatii@epardoseli.ro, impreuna cu urmatoarele documente: facturile de achizitie, factura sau documentul de transport si minim 4 poze relevante, din care sa se constate in mod clar, motivul solicitarii pentru returnare.
  2. Solicitarea de retur va fi analizata de noi, iar in urma aprobarii acesteia, se poate face returul.
  3. Pentru a returna unul sau mai multe produse, acestea trebuie sa fie ambalate in ambalajul original, iar ambalajul trebuie sa fie intact.
  4. Transportul returului, pana la depozitul ePardoseli va fi suportat de client

Produsele care nu se regasesc pe stocul nostru si fac obiectul unor comenzi speciale, nu pot fi returnate decat in cazul in care acestea prezinta defecte de fabricatie.

In urma acceptarii returului de catre noi, suma va fi returnata catre dumneavaostra intr-un termen cuprins intre 5 si 30 de zile calendaristice.

In cazul in care nu ai primit certificatul de garantie impreuna cu produsele sau in urma finalizarii montajului, te rugam sa ne semnalezi telefonic sau pe email acest lucru. Vei primi apoi certificatul in maxim 48 de ore de la comunicare.

In mod normal, facturile si toate documentele fiscale se trimit impreuna cu produsele, sau ulterior lansarii comenzii. In cazul in care nu ati primit factura aferenta comenzii, va rugam sa ne comunicati acest lucru in scris sau telefonic si veti primi documentele solicitate imediat in urma discutiei cu un reprezentant ePardoseli.

Daca ulterior plasarii unei comenzi online si confirmarii acesteia, aveti un motiv personal pentru a anula aceasta comanda, este necesar sa ne sunati in intervalul de lucru sau sa ne trimitieti un mail cu solicitarea de anulare a comenzii.

In cazul in care constatati la livrare ca lipsesc produse din comanda dumneavoastra, va rugam sa ne aduceti la cunostinta telefonic acest lucru, in termen de maxim 24 de ore de la primirea produselor. Orice sesizare ulterioara, nu va fi solutionata pozitiv.

Daca ati primit produsele deteriorate, va recomandam sa ne anuntati telefonic de indata ce observati acest lucru. Produsele care prezinta defecte la livrare vor fi schimbate. Pentru a beneficia de produse de inlocuire a celor defecte, este necesar sa ne aduceti la cunostinta in termen de 48 de ore de la ora livrarii.

Da, la ePardoseli produsele si serviciile pot fi achitate si in rate. Discuta cu un consultant pentru a beneficia de plata in rate si pentru a afla care sunt conditiile achitarii in rate a unei comenzi.

In cazul in care ati primit alte produse decat cele comandate, va recomandam sa ne anuntati telefonic de indata ce observati acest lucru. Va rugam ca atunci cand ne contactati, sa aveti la dispozitie factura de achizitie sau detaliile complete ale comenzii.