Cariere

Noi oportunitati de cariera la ePARDOSELI !

In perioada urmatoare, echipa EPARDOSELI RETAIL se va imbogati cu un responsabil contabilitate primara si achizitii si cu un WordPress Web Developer. Pe cale de consecinta, va invitam sa aplicati pentru aceste joburi, sunand la 0726 316 138 / 021.316.316.8 (Ramona). Puteti trimite CV-ul pe adresa de mail oferta@epardoseli.ro.

1. Responsabil contabilitate primara si achizitii

Candidatul ideal va indeplini urmatoarele atributii (descrierea jobului):

– intocmeste situatii de contabilitate primara si dosarele lunare, pentru predarea acestora catre firma de contabilitate;

– intocmeste evidenta zilnica a incasarilor si a registrului de casa;

– tine evidenta contabila primara si gestiunea de  in sistemul SAGA;

– emite documente de plata pentru sumele datorate de clienti si avize de livrare a marfurilor;

– intocmeste ordine de plata pentru sume datorate furnizorilor de marfuri si servicii si evidenta la zi a sumelor datorate;

– intocmeste evidenta periodica a stocului de marfuri;

– gestioneaza comenzile plasate in magazinul online;

– intocmeste ordine de plata pentru salarii, taxe si impozite, folosind sistemul bancar al bancii partenere;

– publica in Sistemul de Achizitii Publice, cand este cazul, oferte de marfuri si servicii, la indicatiile Directorului de Vanzari;

– verifica cu promptitudine disponibilitatea marfurilor pe stocul furnizorilor;

– transmite folosind emailul, comenzi catre furnizorii externi si interni de produse, cat si interni de servicii de transport;

– intocmeste / actualizeaza listele de preturi in format Excel;

– organizeaza depozitarea marfurilor in depozitul companiei;

– publica anunturi de angajare  (cand este cazul) folosind platformele consacrate in acest sens;

– gestioneaza buna desfasurare a activitatii biroului si showroom-ului, prin lansarea de comenzi de birotica / papetarie, consumabile pentru intretinere, consumabile de protocol, comanda periodic (conform programului prestabilit) serviciile de curatenie si mentenanta a birourilor si showroom-ului.

 

Cunostinte minime necesare:

– experienta in contabilitate primara si facturare – minim 3 ani;

– experienta in lucrul cu furnizorii de transporturi, reprezinta un avantaj;

– experienta operare program SAGA (nivel de introducere date si extragere raportari);

– cunoastrere temeinica a pachetului Microsoft Office (Excel, Word, Power Point, Mail);

– cunoasterea limbii engleze, nivel conversational avansat;

– candidatii posesori de permis de conducere cat. B prezinta un avantaj;

– candidatii care au abilitati de negociere, formate in joburile anterioare, prezinta un avantaj;

– experienta in achizitii si contabilitate in domeniul amenajarilor interioare, reprezinta un avantaj.

 

Beneficii:

– telefon mobil si buget lunar pentru convorbiri;

– pachet salarial motivant;

– compania ofera posibilitatea dezvoltarii profesionale si personale, prin participarea la cursuri si seminarii in domeniul jobului. 

 

Profilul candidatului ideal:

– orientat in permanenta catre o activitate eficienta;

– dinamic si proactiv – sesizeaza oportunitati si actioneaza rapid;

– disciplinat si organizat – indeplineste eficient sarcinile alocate;

– respectuos – creeaza relatii bazate pe respect si incredere cu colegii de birou si partenerii companiei;

– silitor – respecta termenle limita impuse pentru indeplinirea sarcinilor;

– dispus la program prelungit;

– persoana orientata spre dezvoltare personala si profesionala;

– se integreaza cu usurinta intr-un mediu tanar si dinamic;

– participarea la interviu (in urma selectiei CV-urilor) se face prezentand recomandari de la ultimul job.

 

2. WordPress Web Developer

Candidatul ideal:

Studii superioare: economice/tehnice sau de alta specialitate;
Experienta de minim 3 ani in administrarea de continut web;
Cunostinte avansate de limba engleza;
Cunostinte avansate de utilizare a platformei WordPress;
Cunostinte avansate despre SEO si Web Analytics;
Intelegere avansata a principiilor de uzabilitate web;
Experienta cu suita Adobe (in special Photoshop) reprezinta un avantaj major;
Intelege comportamentul si nevoile clientilor in mediul digital;
Experienta in copywriting reprezinta un avantaj major;
Experienta in marketing online si social media.

Abilitati:

Afinitate profesionala, capacitate organizatorica, capacitate de analiza, evaluare, corelare si sinteza a informatiilor, capacitate de comunicare, capacitate de a lucra in cadrul unor echipe transversale (inclusiv Marketing, Vanzari, Operatiuni si IT), capacitate de relationare cu alte persoane, capacitate de adaptare la schimbari, planificare in avans, initiativa, atentie la detalii, spirit de observatie, viteza de reactie.

Descrierea jobului:

Vei administra website-urile companiei EPARDOSELI RETAIL, folosind WordPress si vei fi responsabil de actualitatea, relevanta si corectitudinea continutului;
Vei propune si implementa strategii pentru cresterea traficului si performantei website-urilor pe care le vei gestiona;
Vei administra si imbogati permanent continutul canalelor de “social media” ale companiei EPARDOSELI RETAIL.
Vei crea elemente de grafica (bannere / imagini) folosind Adobe Photoshop.

Responsabilitati:

Preocuparile tale vor fi actualizarile recurente si urgente de continut pe website-urile companiei EPARDOSELI RETAIL, promovarea produselor actualizate sau noi introduse in platforma web;
Punctual vei colabora cu departamentul vanzari pentru administrarea continutului web;
Ocazional, vei facilita pentru dezvoltari de noi functionalitati web sau pentru diverse cerinte specifice;
Vei furniza continuu propuneri de imbunatatire a continutului, pentru ca vizitatorii site-urilor sa primeasca informatii cat mai utile si relevante care sa-i ajute in procesul de achizitie a produselor;
Vei analiza si imbunatati performanta SEO a website-urilor, utilizand platforma WordPress;
Ne dorim ca tu sa fii principalul motor cand vine vorba despre cele mai noi tehnologii web de pe piata si sa fii primul care propune utilizarea lor pe canalele digitale.

Beneficii:

– pachet salarial motivant;
– compania ofera posibilitatea dezvoltarii profesionale si personale, prin participarea la cursuri si seminarii in domeniul jobului.

Succes!